Facebook Twitter RSS
banner

Review Fuel Booster


Revolusi penjimatan minyak berteknologi tinggi untuk kenderaan berenjin PETROL & DIESEL.



Kami juga pengguna kenderaan seperti anda, dan kami juga menghadapi bebanan kenaikan harga minyak yang tiada kesudahannya. Kenaikan harga minyak dijangka akan berterusan selari dengan hukum kenaikan harga barang yang dialami ekonomi dunia sejak sekian lama. Menghadapi bebanan kenaikan harga minyak mendorong kami mencuba pelbagai produk dan teknologi penjimatan minyak, bermula dengan membeli peralatan mekanikal penjimatan minyak yang berharga ratusan ringgit sehingga membuat modifikasi enjin yang menelan belanja ribuan ringgit. Bagaimanapun, penjimatan minyak kenderaan yang kami perolehi hanya kurang 10%. Sehinggalah kami menjumpai produk penjimatan minyak berteknologi nano 'Fuel Booster'. 


APAKAH FUEL BOOSTER?

Fuel Booster merupakan hasil teknologi kejuruteraan bendalir yang bersifat mesra alam dan bertindak dengan menambah dan mengawal sistem pembakaran serta meningkatkan daya-kuasa enjin. Dengan teknologi penjimatan minyak 'Fuel Booster' ini, kami mampu menikmati penjimatan bahan bakar maksimum sehingga boleh mencapai ke tahap 30%-50%. Formula gabungan Bio + Nano + Minyak Sawit hasil daripada Research and Development selama 13 tahun ini terbukti telah berjaya menambah jarak KM perjalanan. FuelBooster untuk Petrol & Diesel ini diiktiraf sebagai penemuan terbaru dalam teknologi minyak Aditif.



BAGAIMANA FUEL BOOSTER BERFUNGSI?

Rumusan synergi Fuel Booster ini dapat memperbaiki sistem pembakaran agar pembakaran dapat berlaku dengan lebih efisyen. Fuel Booster penjimat minyak ini diasaskan daripada minyak sawit serta di formulasikan menjadi minyak aditif dengan formula khusus. Formula khusus Fuel Booster ini mengukuh dan mengimbangi titisan molekul bahan bakar menjadi atom-atom sebati dengan oksigen. Proses ini akan menyebabkan pembakaran mencapai tahap 98% dan menjadikan enjin kenderaan anda bertambah kuat (pick-up) dan lancar sekaligus mengurangkan pembaziran.




ADAKAH FUEL BOOSTER INI SELAMAT DIGUNAKAN?

Ya, Fuel Booster ini selamat digunakan pada kenderaan kerana ia telah melalui ujian mekanikal dan disahkan tidak memberi sebarang kesan kerosakan pada enjin kenderaan. Fuel Booster ini telah diuji dan diluluskan oleh sektor pengesahan kualiti terkemuka seperti SIRIM (Malaysia), UV Cert Rheinland(German), NOVO Enviromental Tech(Singapore), HUNAN Transport (China) dan  EURO4 Std (EU).



BAGAIMANA FUEL BOOSTER MENJIMATKAN MINYAK KENDERAAN ANDA?

Satu botol penjimat minyak Fuel Booster yang  berkapasiti 20ml dan berharga RM 10.00 boleh digunakan untuk penggunaan RM100 minyak. Satu botol penjimat minyak ini boleh menjimatkan minyak kenderaan anda paling minima sehingga 35%. Penjimatan sebanyak 35% dalam setiap RM100 membawa maksud anda telah berjaya menjimatkan RM35 dalam setiap RM100 minyak yang anda isi! Wow! Bukankah itu satu penjimatan yang bijak! Fikirkan berapa RM anda belanjakan untuk minyak kenderaan dalam sebulan? Katakan minima RM300, penjimatan anda adalah RM105 sebulan. Kalau setahun? 

Berikut adalah BONUS PERCUMA yang akan anda dapat dengan menggunakan FUEL BOOSTER :



1. Meningkatkan prestasi kuasa dan enjin sehingga 20%.*

2. Menjimatkan Kos bahanapi sehingga 50%.*

3. Mengurangkan Asap ekzos sehingga 98%.*


4. Kadar Penggunaan 1:5000 untuk bahanapi kenderaan.

5. Menukarkan prestasi petrol RON95 kepada RON97.

6. Komposisi enjin lebih sejuk dan lebih senyap.

7. Melewatkan tempoh penukaran minyak pelincir.

8. Meneutralkan kandungan keasidan bahanapi.

9. Kurang Kos penyelenggaraan enjin kenderaan.

10. Kurang Pencemaran terhadap alam sekitar.

11. PRODUK Hijau-Organik yang semulajadi serta mesra alam.

12. NSURAN Liabiliti produk dijamin oleh CHARTIS RM 2,500,000.00

13. TELAH DIUJI dan disyorkan guna: TUV Cert Rheinland (German), NOVO Enviromental Tech (Singapore), HUNAN Transport (China) dan EURO4 Standard (EU).




BAGAIMANA MENGGUNAKAN FUEL BOOSTER?

Cara penggunaan Fuel Booster ini adalah amat mudah. Tidak memerlukan anda mempunyai pengetahuan teknikal seperti seorang mekanik kenderaan mahupun pengetahuan seperti pemandu professional. Cuma ikuti beberapa langkah mudah di bawah:

1. Isian Pertama

Masukkan 1 Botol Fuel Booster untuk isian minyak RM50.00 
Isian pertama ini WAJIB dilakukan.

2. Isian Kedua dan seterusnya

Isian kedua dan seterusnya mengikut nisbah 1 botol Fuel Booster = RM100.00 minyak.

3. Motosikal:

Masukkan 10 titik Fuel Booster untuk isian RM 5 petrol


SHARE THIS POST

  • Facebook
  • Twitter
  • Myspace
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Stumnleupon
  • Delicious
  • Digg
  • Technorati
Tentang Admin: ROSWARY IRWANDY ROSLI
Admin merupakan pemilik rasmi halaman web jimatminyak.com.my yang juga merupakan pegasas kepada syarikat Fast Smart Action.

0 comments: