Facebook Twitter RSS
banner

Testimonial Pengguna



Produk FuelBooster telah dijual sejak 2007.
 Ramai yang telah mendapat manafaat dari menggunakan produk Fuelbooster.
 Namun begitu, keputusan anda mungkin berbeza.


 From : Mohd Zulfazli
 Jenis Kereta : MYVi
 Tahun : 2009
 Tarikh : 19/07/2009

 Mesej : penjimatan yang mengkagumkan....
 dulu setakok minyak hanya boleh 70KM
 Kini 135KM..... Save sebanyak 50%...
 terimakasih FuelBooster....
 TQ...





From   :Mohammad Alkhiri Sofri B.Hamid  
Tel    : 010-318 3191
Jenis Kereta :Toyota Harrier|2002
cc : 3000


Masej : (Kronologi)
Kuala Lumpur Ke Pulau Pinang
sebelum penggunaan Fuel Booster :Rm 200
Selepas Pengunaan Fuel Booster  :Rm 80
Memang benar..penjimatan yang berlaku..!walaupun memandu di kelajuan antara 
120kmh —->160kmh!!(saya memandu pada kelajuan ini)
MUNGKIN ANDA KURANG PERCAYA..anda boleh hubungi saya!Pada anda di luar sana..
saya saran anda mencuba Fuel booster ini.Saya pasti anda akan sependapat 
dengan saya,Sekarang amat selesa memandu walaupun untuk pemanduan yang jauh..
Fuel booster memang terbukti!!
Terima Kasih fuel booster!!




 From :  Dr. FATIN ADILA BT ZUBIT
Jenis Kereta : Nissan Latio 1.6 Sport
Tahun : 2008



Masej : Saya telah menggunakan Fuel Booster yang diberikan oleh bapa saya ,
yang telah mendaftar dengan jomjimatminyak.com.my, memang menjimatkan, sungguh 
menakjubkan, jimat sebanyak 45%. Setiap hari saya berulang alik pergi kerja 
dari Yan ke Sungai Petani,sejauh 60 km.Enjin jadi lembut, meningkat 
pick-upnya,kebisingan enjin jadi kurang. Menghasilkan kesan kelabu pada paip 
eksos dan tidak ada asap lansung… Hebat sungguh minyak penjimat ini…
Terima kasih abah dan FuelBooster.



  
From : MUHAMAD NA’IM BIN MD.TAIB
Jenis Kereta : KANCIL L5 TURBO AUTO
Tahun : 1998



Masej : Penggunaan petrol dapat dijimatkan hampir 40% walaupun menggunakan 
enjin turbo,pikup bertambah,enjin lebih lancar serta dapat menjana pendapatan 
tambahan.. Cuba dulu baru tau..!!             

Jangan tunggu lama lagi, order dari kami sekarang untuk anda dapatkan penjimatan.

SHARE THIS POST

  • Facebook
  • Twitter
  • Myspace
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Stumnleupon
  • Delicious
  • Digg
  • Technorati
Tentang Admin: ROSWARY IRWANDY ROSLI
Admin merupakan pemilik rasmi halaman web jimatminyak.com.my yang juga merupakan pegasas kepada syarikat Fast Smart Action.

0 comments: